#läserjustnu – #sommarlovmedkulturkollo

Tänkte att jag hoppar på Kulturkollos sommarlovsutmaning för att fortsätta få lite inspiration till att blogga, vi får se hur länge det varar och hur nitisk jag blir 🙂 Dagens ord är läserjustnu.

wpid-img_20150624_212847.jpgDen bok jag läser mest just nu är Den vidunderliga kärlekens historia av Carl-Johan Vallgren.

Vet inte vad jag kan säga i det här läget annat än att jag tycker väldigt bra om den och att den inte alls är vad jag förväntade mig, och det på ett mycket positivt sätt.

 

2 thoughts on “#läserjustnu – #sommarlovmedkulturkollo

Kommentera

