Bokbloggarjulkalender 2014 – Lucka 8

Lucka 8: En fackbok du minns särskilt från barndom/tonår

21365När jag var liten ville jag så gärna ha en hund. Och fick jag ingen då så skulle jag köpa en samma dag jag fyllde 18.

Nu blev det av olika anledningar ingen hund varken då eller senare men jag älskade att läsa denna om och om igen. Om Sara som fick en hund. Hur allt med valpar och sånt går till, förundrades över hur hundarna ”satt ihop” efter parning. Och alla de fina valpar som blev.

Fler bloggare som är med på denna hittar ni hos Hos Efter mig, floden.

Kommentera

