Nämn en tv-serie som du kan citera från

family-guy-funny-quotes-2Family Guy är den första serie som jag kommer att tänka på när jag ser den här frågan. Jag har inte tittat så mycket på den de senaste åren men ett tag följde jag slaviskt. Min favorit är Stewie familjens baby. Kanske också därför jag har flest citat från honom som jag har i huvudet sådär:)

Stewie: Damn you ice cream, come to my mouth! How dare you disobey me!

Stewie till Döden: Email me at lois must die (all one word) at yahoo.com

Stewie: DAMN YOU VILE WOMAN!

Stewie: There’s an orgasm in my mouth!

Kommentera

