Bookhaul #8 – gott och blandat

20140703_133556Jag har fått hem lite böcker på senare tid:

Longbourn av Jo Baker – blivit mer och mer sugen på denna tjänstefolkets version av Pride and Prejudice och gjorde nu slag i saken och köpte hem den.

Under vintergatans alla stjärnor av Camilla Davidsson. Recensionsexemplar.

Kvinnan i Svart av Susan Hill vann jag hos Feelgoodbibliotekarien. Få se om jag vågar läsa den.

Kongospår av Christian Unge. Recensionsexemplar.

Northanger Abbey av Val McDermid. Vill bara läsa denna reimagening som den kallas NU, men har lite annat som måste få vara före i kön. Går och klappar lite på den varje gång jag går förbi istället så länge.

10525858_10152543589915242_1325850298804621925_n

8 thoughts on “Bookhaul #8 – gott och blandat

  1. Spännande! Kvinnan i svart skulle jag bra gärna vilja läsa, och jag är lite nyfiken på McDermids tolkning av Northanger Abbey. Jag hade fruktansvärt svårt för originalet…

    • Nej hade du? Lyssnade precis på den som ljudbok och gillade den. Inte min favorit av Austen, men inte dålig. Det kliar verkligen i fingrarna att läsa McDermid versionen 🙂

Kommentera

