Boken jag läser just nu: Insurgent

13480671Hur många kapitel har du läst i boken?

26

Vad var den första meningen i boken?

I wake with his name in my mouth.

Vad var den sista meningen du läste i b0ken?

It will never happen again.

Hur tycker du boken verkar?

Jag är helt fast. Håller på att sträckläsa hela serien. Har förstått att många älskat serien ett tag och jag har varit lite småskeptisk, men inte längre. Långt därifrån.

Vilken händelse är din favorit hittills?

Oj, svårt att säga. Kanske när Tris väljer att tala sanning när hon fått sanningsserum trots att hon kunde ljuga och hon vet vilka konsekvenser det nog kommer få.

4 thoughts on “Boken jag läser just nu: Insurgent

  1. Kul att höra 🙂 Jag sträckläste ju serien själv, läste både Insurgent och Divergent långt in på natten och svor när jag inte längre kunde hålla ögonen öppna. De är verkligen så att en fastnar 🙂

Kommentera

