Bokrea 2014 del 2

Har inhandlat lite ytterligare på bokrean. Dels kom min stora beställning från Bokus hem i förra veckan, sedan gick jag en sväng på bokhandlarna i grannstaden för att de tillhör samma kedja betyder ju inte att de har samma utbud.

20140304_104535

Magikernas Kung av Lev Grossman hittade jag på Akademibokhandeln. Tyckte första boken var helt ok och eftersom jag läste den i översättning så frångår jag min egen princip om att läsa i original när jag har möjlighet.

Singelmat av Ingrid Wikholm på lokal bokhandel.

Macroeffekten av Jussi Adler-Olsen inte direkt på rea men väldigt bra pris så jag kunde inte låta bli.

Sedan kommer den stora Bokusbeställningen. Klickade kanske hem i mesta laget, men när de hade priser som 19kr/st så blev inte hålet i plånboken speciellt stort. Många testköp av författare jag inte läst förut men hört mycket gott om och lite gamla favoriter. Glömde fota att jag också passade på att köpa de fem första böckerna om Malin Fors av Mons Kallentoft som ljudböcker.

20140304_104446

How to Cure a Fanatic av Amos Oz

Lustrum av Robert Harris

blueeyedboy av Joanne Harris

After The Party av Lisa Jewell

Bullfighting av Roddy Doyle

Becoming Jane Eyre av Sheila Kohler

little bird of heaven av Joyce Carol Oates

Rhyming Life and Death av Amos Oz

20140304_104415

Explosive Eighteen av Janet Evanovich

Tick Tock av James Patterson

The Gods of Atlantis av David Gibbons

One Summer av David Baldacci

The Holmes Affair av Graham Moore

Succubus Revealed av Richelle Mead

Sacrilege av S.J. Parris

Del ett hittar ni här.

.

2 thoughts on “Bokrea 2014 del 2

Kommentera

