Bookhaul #1 2014

Tänkte jag skulle sammanfatta de böcker som kommit i min ägo så här långt 2014. Tar inte med alla de jag laddat ned gratis på Kindle App.

Fysiska böcker
Fick Det fördolda av Hjorth och Rosenfeldt, Norwegian Wood av Haruki Murakami samt Wierdo av Cathi Unsworth av min käre far.
Vann Drömbokhandeln av Laurence Cossé, Colombes granne av Tatiana de Rosnay samt Nattens cirkus av Erin Morgenstern hos Lotten.

E-böcker
The Fifth Child och Ben, In the World av Doris Lessing
Summer in February av Jonathan Smith
Godnattsagor för barn som dricker av Marjaneh Bakhtiari

E-noveller
Christmas is Murder av Val McDermid
Dangerous Dream och Dream Dark av Kami Garcia och Margaret Stohl

Inhandlingen från mig är alltså ”bara” två bokcirkelböcker, en utmaningsbok, en uppföljare, två ”ifyllnadsnoveller” till färdigläst serie och en ytterligare novell. Godnattsagorna och BC novellerna är det enda av de som inte är lästa än så inte så illa jobbat.

Kommentera

